A Nunner Logistics ebben a műveletben az ausztriai központú Vasúti Szállítmányozási Csoport (Rail Cargo Group) ügynökeként vesz részt.
Ami a második legnagyobb vasúti szállítmányozási cég Európában. Mindkét logisztikai szolgáltató együttműködésben dolgozik a TMA állomással, és mindkettő raktárként és átrakodáshoz veszi igénybe, mindenféle teher és konténer számára, beleértve például az acélszállítmányt, melyet a hátországba visznek, vonattal, kamionokkal és uszályokkal.
A Selyemút egy Közép-Ázsiát keresztülszelő karavánútként jött létre, amely az egyik végén Kínát és Kelet-Ázsiát kötötte össze, a másik végén található Közép-Kelettel és a Földközi Tengerrel.
Ez volt a legfőbb összeköttetés a kelet és nyugat, Kína és Európa között. Az új útvonal, ami egy, mint egy 11,000 kilométer hosszú vasútvonalat jelent, a Kínától Európáig nyúlik, áthaladva Mongólián és Oroszországon.
Az útvonal neve a rendkívül jövedelmező selyem kereskedelemből ered, mely a Han dinasztia idején virágzott, Kr.e. 206 és Kr.u. 220 között.
A Selyemút része a kínai „Egy Öv, Egy Út” (One Belt, One Road) programnak. Konténerek szállításához a vonatvonal bejárása mintegy 16-18 napig tart, majdnem fele annyi ideig, mint a hajóút. A szénkibocsátás pedig hússzor kevesebb, mint a légi szállítmányozás esetén, tehát nem is kérdéses, hogy a konténerek és egyéb szállítmányok fuvarozása sokkal kifizetődőbb és környezetkímélőbb, mint bármely más lehetőség.